Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Pêle-mêle
19 août 2007

J'y suis, j'y reste !!

59350_lilleCa y est, nous avons internet !! Maintenant, j'habite à Neu..-en-Fer.. dans le Nord. Ceux qui savent reconnaîtrons le nom de la ville. Pour ceux qui ne connaissent pas, s'ils ont l'esprit mal tourné, ce qui n'est pas mon cas, y verrons un sympathique mais néanmoins grivois jeu de mots jusqu'à ce qu'ils trouvent le véritable nom de mon nouveau domaine. L'architecture y est très différente de ma région natale. Ici la brique est omniprésente alors que je connaissais la pierre meulière. J'adore la physionomie des maisons et leur couleur rouge. Je commence à l'explorer les alentours à la recherche de la bonne boulangerie...

Publicité
Commentaires
C
ah je viens de voir que tu es du nord ...bienvenue alors ...ça fait longtemps ?
M
Bienvenue din ch'nord! Et bon courache à ti-zaute pour ch'l'installation!<br /> Eun' nordiste en partance pour eul' capitale.
L
Hummm je ne vois pas du tout quel est le jeu de mots, il va falloir que tu éclaires ma lanterne <br /> ;-)
M
heu c'est pas neuville quelque chose....j'ai pas trouvé le jeu de mots grivois, c'est pas mon genre...ah si ca y est, je suis un peu longue à la détente...!Ah l'humour du ch'nord pour une catalane, c'est pas façile! Il me tarde de découvrir tout ça un de ces 4!<br /> a+<br /> marjo
A
Ch'ti qui n'est pas d'ichi<br /> Et qui acoute ch'posse<br /> I pourrot s'faire eun' fausse idée,<br /> ln y parl' que d'terrils<br /> In rint', in sort de I'foss'<br /> Et sins vouloir démépriser<br /> Ni ch'métier, ni chés hommes,<br /> In' n'a quéqu' fos plein l'dos<br /> D' boir' sin pinard dins in bot'lot<br /> Mier du pain d'aloette<br /> Arlèquer des gaillettes<br /> Et ch'est pour cha que j'veux canter:<br /> <br /> Dins l'Nord y a pas qu'des corons<br /> Dins l'Nord y a pas qu'du carbon<br /> ln a aussi du houblon<br /> ln a aussi du pichon.<br /> <br /> Si t'vas dins l'Avesnois<br /> Té pousses ch'qu'à Trélon<br /> Ten'verras mi in bout d'carbon<br /> Te vas dins l'Boulonnais<br /> D'Desv' jusqu'à Samer<br /> Y a mal aissé d'vir un porion<br /> Te vas jusqu'à Dunkèque<br /> T'argiter à Arnèke<br /> Is n'ont jamais vu eun'gaillette<br /> Alorss je n'n'ai assez<br /> De m'faire intoxiquer<br /> Ch'est bin pour cha que j'veux canter.<br /> <br /> Dins l'Nord ya pas qu'des corons<br /> Dins l'Nord ya pas qu'du carbon<br /> ln a un aut'horizon<br /> La mer et les carillons<br /> <br /> Te vas dins I'Cimbrésis<br /> Té déjeinne à Caudry<br /> Cache toudis après chés terrils<br /> Si te t'artreuff ' tout près<br /> D'Tourcoing ou bin d'Roubaix<br /> N'ont jamais vu un chevalet<br /> Te fil'jusqu'au Gris-Nez<br /> Aveuque t'tiote guernoull'<br /> Ch'est là qui vivot l'grand Raoul<br /> Te verras pas d'carbon<br /> Mais te pêqu'ras des moules<br /> ln cantant com' les Capenoules.<br /> <br /> Dins l'Nord autour des corons<br /> Dins l'Nord ya d'l'accordéon<br /> Dins l'Nord ya pas qu'du carbon<br /> ln a aussi des canchons.
Derniers commentaires
Publicité
Publicité